MyFMS

Micpoint is een Nederlands familiebedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van technologische oplossingen voor fleetmanagement, asset tracking en persoonlijke veiligheid. Onze producten en diensten zijn gericht op het efficiënter beheren van het wagenpark, het optimaliseren van mobiliteitsprocessen en het waarborgen van de veiligheid van werknemers en goederen.

MyFMS van Micpoint is een gebruiksvriendelijk fleetmanagementsysteem ontworpen om overheidsinstanties te ondersteunen bij het effectief beheren en optimaliseren van hun wagenpark, machines en mensen op de weg.

Het systeem zorgt dat overheden 24/7 zicht hebben op alles van waarde en de staat ervan, waardoor operationele efficiëntie wordt verhoogd, kosten worden verlaagd, en de veiligheid op de weg voor overheidsmedewerkers wordt verbeterd.

Ons systeem combineert essentiële functionaliteiten, zoals track-and-trace, fiscaal sluitende ritregistratie, monitoring van brandstofverbruik, en inzicht in CO2-uitstoot in een modulair cloudplatform. Wij zijn de enige partij die voldoet aan de Baseline Informatie Overheden (BBN2) en ons systeem is naadloos te koppelen met Microsoft Entra ID voor het automatisch uitwisselen van gebruikers en passen. Dit maakt het de ideale oplossing voor de overheidsinstanties.

www.myfms.com

whitepaper

MyFMS koppelen aan bedrijfsauthenticatie

De toegevoegde waarde van de koppeling van MyFMS met Office 365. IoT gebruiken zoals het bedoeld is.

Download de whitepaper

Partners