Sociale Invordering: betaalgemak en white label klantcommunicatie

Sessie uitgelicht

Hoe zorg je ervoor dat burgers eenvoudig en veilig kunnen betalen? In samenwerking met de Gemeente Amsterdam laat Overheid 360° partner POM zien hoe innovatieve technologie en white label klantcommunicatie de invorderingsprocessen efficiënter maken en tegelijkertijd het betaalgemak en resultaat vergroten. De sessie biedt concrete inzichten in:

• Hoe digitale betaaloplossingen de betaalervaring verbeteren
• Hoe sociale klantcommunicatie bijdraagt aan een sterke relatie met burgers
• Hoe dit in het publiek-private domein leidt tot betere resultaten

Ontdek hoe je de invorderingsprocessen in jouw organisatie optimaliseert, met oog voor de mens achter de cijfers.

Je kiest tijdens jouw bezoek uit ruim 50 sessies die focussen op concrete inhoud en praktijkcases binnen overheidswerkzaamheden. Over de diverse thema’s Artificial Intelligence, Digitale toegankelijkheid (nieuw!), informatiestrategie, datagedreven overheid, IT outsourcing & cloud computing en cyber security.

Partners